1 Nov 2011

Pengenalan dan Matlamat

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Ape khabar Malaysia...hehehe (",)v sihat? Admin Mr Dhobi sihat Alhamdulillah...arini adalah hari rasmi Blog Mr Dhobi iaitu http://mrdhobi.blogspot.com diperkenalkan pada umum..( padahal baru arini siap..hehehe)... Alhamdulillah semua usaha akan berterusan dan menemui kejayaan...InsyaAllah...Amin

Pengenalan

Mr.Dhobi Enterprise adalah sebuah kedai dobi telah didaftarkan secara rasmi pada 21 Februari 2011 dan merupakan sebuah perniagaan milikan perkongsian Bumiputera. Aktiviti perniagaan Mr.Dhobi Enterprise adalah menyediakan perkhidmatan kedai dobi seperti cucian kering, membasuh, menggosok dan melipat pakaian serta cucian cepat (express laundry).




Matlamat

Semangat kerjasama dan ketekunan kerja selalu ditekan bagi seluruh anggota organisasi Mr. Dhobi demi mencapai kepuasan pelanggan dan secara tidak langsung ke arah pencapaian matlamat syarikat. Antara faktor-faktor lain yang membawa kejayaan ialah :

  • Kepuasan pelanggan menjadi factor utama
  • Ketepatan masa menjadi ukuran
  • Kesederhanaan harga sebagai penentu
  • Kerjasama antara kakitangan sebagai tunjang kekuatan
  • Mesra pelanggan sebagai kunci utama

Harapan

Dengan tertubuhnya laman web Mr Dhobi ini, pihak admin akan sentiasa memberi info terkini tentang perniagaan kami dan promosi-promosi yang akan ditawarkan pada hari-hari istimewa sahaja..Diharap perniagaan kami ini sentiasa akan maju dan dikenali serta diberkati Allah... =)

Wassalam....selamat datang dan selamat berkenalan

No comments:

Post a Comment